Karel I.

Na tu chatu jsme jezdili roky. Co si pamatuji už od malého dítěte. Naši otcové byli kamarádi a já s Jitkou jsme byly velké kamarádky. Oni staří, my jejich dcery. Jitčin otec byl štíhlý blonďák a holkám se určitě líbil. Naši otcové na chatě vždy mocně popíjeli a mnohokrát se stalo, že jsme je těžce unavené svlékaly. Vždycky se tomu opile smáli, někdy byli tak opilí, že se ani smát nemohli. Píšu vám ten úvod proto, aby jste pochopili, co předcházelo dni o kterém vám chci vyprávět. Na chatu jsem opět vyrazili, bylo mi týden patnáct roků a měla se konat velkolepá oslava. Venku krásné léto a příslib krásných čtrnácti dnů. Od počátku se nám lepila smůla na paty. Můj otec nedostal dovolenou a druhý den pobytu si Jitka zlomila nohu. Musela jsem být na chatě sama a skoro po čtyřech hodinách se vrátil strýc sám. Jitku si nechali v nemocnici. Bylo mi na jednu stranu do breku a na druhou stranu jsem byla vzteklá na celý svět. "Moc mě to Táňo mrzí," začal strýc, "ale teď je důležitější, co chceš dělat. S tátou jsem mluvil a ten může přijet až pozítří a naše manželky přijedou stejně až na víkend. Musíme tedy domů, nebo tady můžeme zůstat?" "Já ti opravdu nebudu zavazet," slibovala jsem. " Zítra ráno mají přijít holky od sousedů, chceme jít k vodě, nakonec dneska tam už jsou taky." "Záleží to na tobě, s tátou jsem domluvený, že pokud chceš domů, odvezu tě, pokud chceš zůstat, o sebe se už postaráš, né?" dodal strýc. "Skvělé, vypískla jsem, "tak já valím za holkama, skočíme do rybníka a po osmé jsem doma. Souhlas?" Ani jsem nečekala co strýc Karel řekne, na pokoji jsem na sebe hodila plavky, tričko, vzala tašku a vyrazila jsem kolem strýce ven. Ten stál dole v pokoji, telefon u ucha a druhou rukou otevíral láhev šampusu. "No nazdar," pomyslela jsem si, ten zase večer bude a s výskotem jsem běžela k rybníku. Co jsme dělali u rybníka si už nepamatuji a vlastně to ani není pro ten den důležité, určitě jsme tlachali se stejně starými holkami o holčičích hloupostech. Navíc jsem považovala děvčata z vesnice kde jsme měli chatu za vesnické husičky, které jsem já znalec z města pochopitelně vysoce převyšovala. Že to bylo vlastně naopak jsem pochopila až o několik let později. Na chatu jsem ovšem dorazila ve skvělé náladě, zvlášť proto že po mně pokukoval Mirek, místní krasavec. Musela jsem uznat, že za ten rok co jsme se neviděli zmužněl a na druhé straně, jsem zřejmě i já byla daleko více ženou. Pokoušel se při hrách ve vodě se sem tam otřít o moje poctivé dvojky a já mu to tak polehounku dovolovala. Těšila jsem se na zítřek. Prázdniny jsou prázdniny. Na chatě se mátožně pohyboval strýc. "Tak kočko, jídlo máš na stole," pokusil se říct, ale spíš to znělo jako "tgkočoblablatole." Všimla jsem si asi čtyř vypitých lahvích od šampusu, zřejmě pátou si právě dolíval. "Jo dík," řekla jsem a šla si dát večeři. Kupodivu udělal čínu s rýží a to fakt skvělou. Shodila jsem ze sebe tričko a v plavkách jsem sedla na terasu ke stolu. Nalila jsem si kolu a pochutnávala si na večeři. Jako kuchař je teda Karel jednička, musela jsem uznat. Na druhou stranu jsem tu s ním sama a to zase bude fuška ho dostat do postele, Uvědomila jsem si že jsem tu s ním sama a i s Jitkou to bylo někdy o nervy. I když oba i s tátou byli hodní i ve velké opici, podle mě by pít nemuseli. Dojedla jsem a šla vnitřkem chaty sklidit nádobí. Karel už pochopitelně řezal v křesle. Otevřel si další láhev, ale napít se už asi nestihl. Vzala jsem skleničku a šla ji vylít do dřezu. Při chůzi jsem si uvědomila, že mám vlastně v ruce zakázané ovoce a to jak známo láká. Usrkla jsem si vychlazeného šampusu a bublinky mě krásně polechtali v nose. Šampus mi projel do útrob a krásně zteplal v žaludku. "Vlastně se těm chlapům ani nedivím, že jim to tak chutná," napadlo mne. Aniž bych nad tím nějak přemýšlela tak jsem při úklidu kuchyně pomaličku tu skleničku vypila. Uvědomovala jsem si, že se mi motá hlava, ale tak nějak hodně příjemně. Začalo se smrákat a já pozavírala všechny dveře a otevřela jsem v patře okno ve svojí ložnici a ložnici Karla. "Teď přijde to nejhorší," uvědomila jsem si. Šla jsem ke křeslu kde v kraťasech a tričku chrupal strýc. "Strejdo" musela jsem do něj několikrát rýpnout, než s námahou otevřel jedno oko, "jdeme do hajan." "Rozkaz" vyblekotal ze sebe a s mojí pomocí se mu podařilo vstát. Opřel se o mne a já ho chytila kolem pasu. Jeho ruka se ovinula okolo ramen a jeho dlaň mi přistála na ňadru. Projel mnou blesk. Jako by se čas zastavil. Cítila jsem jak mi bolestně ztvrdla bradavka. Zůstali jsme stát a Karel se pohupoval. Jeho dlaň mi jezdila po bradavce nahoru a dolů a já stála neschopná pohybu. Dech se mi prudce zrychlil. Projížděly mnou vlny horka a zimy. Teprve po chvíli mi došlo, že Karel ve stoje spí a nevnímá svět okolo. Odsunula jsem jeho ruku z mého prsu a on se opět napolo probral. Pomalu jsem ho dostrkala ke schodům a potom do jeho ložnice. Když polovycítil postel padl na ni na záda a opět spal. Stála jsem ve dveřích a dívala jsem se na něj. Na posteli ležel Karel jako vždycky, ale já jsem uviděla něco úplně jiného. Na posteli ležel mužský. Zranitelný, ve spánku se přihlouple usmíval. Stála jsem tam a cítila jsem jak mi hoří tváře. Praly se ve mně dvě Táničky, jedna poslušná a jedna zvědavá. Jedna horká. Jedna ledová. Krev mi bušila ve spáncích a teď jsem měla prsa nalité obě bolestnou touhou. V rozkroku se mi začínalo rozlévat horko. Pomalu jako ve snách jsem přistoupila k posteli. "Musím tě svléct Karle, jako vždycky, vždyť víš," ten krákavý hlas co ze mne vyšel byl hrozný. Měla jsem stažené hlasivky a zadek strachem na straně jedné a cloumal mnou nepoznaný chtíč na straně druhé. Probouzela se ve mně skutečná žena. Taková o kterých jsem četla v románech a snila v těch nejtajnějších myšlenkách. Sedla jsem si na kraj postele vedle Karla, ten se ve spánku posunul. Klekla jsem si nad něj a jednou rukou mu rozepla knoflík a zips na riflových kraťasích. V uších mi pískal přehřátý vzduch. Karel se ani nehnul a spal dál. Chytila jsem oběma rukama kraťasy na boku a začala mu je tahat dolů. Situaci kterou jsem už absolvoval mnohokrát. Ale vždycky s Jitkou. Rovněž Karel to dobře znal, ale ten byl plný alkoholu a právě jej vyspával. Zareagoval poslušně. Jako vždy. Nadzvedl se v bocích a něco si neslyšně zamumlal. Pokračovala jsem ve stahování. Jediný rozdíl který tu dnes byl, byl ten že jsem cestou přibrala i slipy, které normálně zůstávaly na našich otcích. Dokonáno. Teď už není cesta zpět, uvědomovala jsem si tou částí rozumné Táni. Karel ležel, pochrupoval kolena u sebe, pokrčené nohy na půli stehen kraťasy, vyhrnuté tričko na břichu. V černém houští jeho chlupů ležel splihlý úd na chlupatých vejcích. Popotáhla jsem kraťasy dolů a bez větší námahy jsem je dostala na zem. Karel natáhl nohy, roztáhl je a jednou rukou se poškrabal v rozkroku. Zamručel a ruku si dal pod hlavu. Pochrupnul a spal dál. Stála jsem u postele, hryzala si ruku a hleděla na něj. Sedla jsem si vedle něj do jeho nohou a rukou jsem pomalu stoupala po stehně. Stále výš. Srdce mi bušilo snad 180krát za minutu o dechu nemluvím. Konečně se má ruka položila na NĚJ. Nevím jak dlouho jsem ležela, ale pohnul mnou pohyb pod mou dlaní. Jeho úd se začal nalévat krví. Cítila jsem horko z jeho klína a jenom jsem maličko pohybovala otevřenou rukou nahoru a dolů po jeho těle. Rukou jsem sjela o kousíček níž, tak že jsem objímala jeho vejce a jeho úd mi zatím ležel na mých prstech. Pokračovala jsem v jemném neznatelném masírování jeho varlat a on ve vztyčování. Fascinovaně jsem pohlížela na biologickou funkci penisu, který se začal kývat, nabýval větších a větších rozměrů. Během chvilky se naplnil celý, dvakrát se ještě zhoupl nahoru a dolů a pak, obrovský, zůstal tvrdý a rudý stát šikmo nahoru. Tváře mi hořely a má dlaň se nezadržitelně sunula po tom obrovském skvostu k jeho vrcholu. Jemně jsem jej sevřela do celé dlaně a pomalu jsem jela rukou dolů. Stahoval jsem jeho kůžičku dolů až na mne vykouknul fialový žalud. Chvíli jsem zůstala stát s rukou a při pohybu zpět se z malého otvoru na špičce vyřinula tekutina. Lekla jsem se že Karel ejakuloval. Jak nás učily ve škole. Penis však stál pořád dál. Vrátila jsem se tedy zpět a pokračovala v pohybech nahoru a dolů. Vždy při pohybu nahoru se vyřinula malá kapička průhledné tekutiny. Karel začal podivně chrčet a při pohybu mé ruky dolů se jeho pánev zdvíhala proti mém ruce. Sevřela jsem více ruku a zrychlila pohyby. Rovněž Karlovy pohyby se zrychlily a zrychlil se i dech. Po nějaké chvíli, tehdy mi to připadalo jako věčnost to v něm při jednom rychlém tahu dolů škublo, on prudce přirazil proti mé ruce, strnul, rovněž já jsem ztuhla a v mohutném výstřiku z něj vylétlo semeno. Byl vypnutý nahoru a cákance semene z něj létaly nahoru. Asi pětkrát byla salva obrovská, pak pomalu jak klesal zadkem dolů stahy ustávaly a rovněž semeno skončilo. Pokojem prudce prolétla hořká vůně jeho semene, které v pruzích mléčných potůčků bylo rozházeno po jeho těle. Jeden z výstřiků skončil na mých vlasech a teď mi stékal po tváři dolů. Prudce jsem seskočila z postele a utekla do koupelny. Koutkem oka jsem viděla otevřené oči Karla, jak mne sledoval na mé cestě. Rozsvítila jsem světlo a stála proti velkému zrcadlu. Ohryzek mi poskakoval nahoru a dolů a pokoušely se o mně mdloby. Rty jsem měla rozkousané do krve. Celé mé tělo volalo po něčem, o čem jsem neměla ani potuchy. Trhnul mnou pohyb za dveřmi a jemné škrábance na dřevo. "Táni, jsi tam?" ozvalo se zpoza dveří.